Temeljem Zaključka gradonačelnice Grada Pakraca od 26. veljače 2025.g. (KLASA: 372-01/25-01/4,
URBROJ: 2177-9-10/04-25-1) raspisuje se
NATJEČAJ
za zakup prostora za prodaju hrane i pića na Tržnici Pakrac
- PREDMET NATJEČAJA
Predmet natječaja je zakup dva (2) prostora: - prostora za prodaju hrane
- prostora za prodaju pića.
Prostori se nalaze na otvorenom dijelu Tržnice Pakrac i daju se u zakup
dana 22. ožujka 2025.g. od 14:00 do 24:00 sata.
Prostor se daje u zakup u sklopu obilježavanja Dana Grada Pakraca.
Početna cijena zakupa prostora za prodaju hrane iznosi 100,00€.
Početna cijena zakupa prostora za prodaju pića iznosi 100,00€. - TEHNIČKI I ORGANIZACIJSKI UVJETI
a) Zakupodavac se obvezuje osigurati priključak električne energije za potrebe rada prostora za
prodaju hrane i pića.
b) Zakupnik se obvezuje raditi:
dana 22. ožujka 2025.g. od 14:00 do 24:00 sata.
Zakupnik se obvezuje osigurati tehničke, kadrovske i higijenske uvjete za nesmetano pružanje
ugostiteljskih usluga.
Zakupnik se obvezuje održavati čistoću i red u prostoru koji je u zakupu.
Po završetku zakupa, zakupnik se obvezuje očistiti prostore i vratiti ga u prvobitno stanje.
Za svu nastalu štetu na predmetu zakupa, odgovornost snosi zakupnik. - PRAVO SUDJELOVANJA, SADRŽAJ I NAČIN PODNOŠENJA PONUDA
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe koje prema zakonskim propisima
mogu obavljati ugostiteljsku djelatnost i nemaju dugovanja prema Gradu Pakracu niti po jednoj
osnovi.
Ponude za zakup podnose se isključivo pisanim putem osobno, poštom, e-mailom ili drugom
dostavom zaključno sa 13. ožujkom 2025.g.
Ponude se moraju predati u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Natječaj za zakup prostora za
prodaju hrane za Dan Grada“ ili „Natječaj za zakup prostora za prodaju pića za Dan Grada“ i
poslati ili dostaviti na adresu: Grad Pakrac, Trg bana J. Jelačića 18, 34550 Pakrac.
Jedan ponuditelj može dostaviti ponude za zakup svih prostora.
Ponude poslane e-mailom moraju se u dostaviti na adresu: pisarnica@pakrac.hr.
Pisana ponuda mora sadržavati:
- iznos ponuđene zakupnine i opće podatke ponuditelja (ime, prezime, OIB, adresa, odnosno
tvrtka i sjedište pravne osobe), - presliku rješenja Trgovačkog suda o upisu u sudski registar ili presliku izvatka iz registra iz kojih
je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje ugostiteljske djelatnosti (za pravne osobe), - presliku obrtnice ili rješenja kojim se ponuditelju dozvoljava obavljanje ugostiteljske djelatnosti
(za fizičke osobe), - podatak o potrebnoj snazi električne energije za potrebe rada.
Ponuda mora biti potpisana od strane ovlaštene osobe ponuditelja i ovjerena pečatom
ponuditelja.
Ponuda ponuditelja koji ima dugovanja prema Gradu Pakracu po bilo kojoj osnovi neće biti
razmatrana.
- ODABIR NAJPOVOLJNIJE PONUDE
Odabir najpovoljnije ponude izvršiti će gradonačelnica Grada Pakraca.
Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je najviša ponuđena cijena zakupa uz ispunjenje svih
uvjeta iz natječaja.
Sa odabranim ponuditeljem sklopiti će se ugovor o zakupu.
Zakupodavac zadržava pravo ne odabrati niti jednu ponudu, poništiti ovaj natječaj i raspisati
drugi, bez odgovornosti prema sudionicima natječaja.
U Pakracu, 27. veljače 2025.g.
KLASA: 372-01/25-01/4
URBROJ: 2177-9-10/04-25-3
Gradonačelnica:
Anamarija Blažević, mag. oec.