Temeljem mjera za poticanje zapošljavanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Mjere aktivnog zapošljavanja u 2022. „Javni rad„ i Programa javnih radova na području Grada Pakraca za 2022.g., dana 22. travnja 2022.g. Grad Pakrac objavljuje
J A V N I P O Z I V
za zapošljavanje u Programu javnih radova Grada Pakraca za 2022. g.
1. Pozivaju se osobe prijavljene u evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, a koje ispunjavaju kriterije za uključivanje u mjeru „Javni rad“, da se prijave za zapošljavanje u Programu javnih radova na području Grada Pakraca.
Broj traženih radnika: 6.
Naziv radnog mjesta: radnik na revitalizaciji javnih površina.
Stručna sprema: NKV, KV i SSS.
Radno vrijeme: puno radno vrijeme.
Radno iskustvo nije bitno.
Mjesto rada: područje Grada Pakraca.
2. Dokumentacija potrebna za prijavu:
– zamolba,
– kopija osobne iskaznice,
– kopija svjedodžbe,
– potvrda o radnom stražu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
– dokaz o posebnom statusu, odnosno pripadanju ciljanoj skupini i to: roditelji sa 4 i više malodobne djece, roditelji djece s teškoćama u razvoju, roditelji djece oboljele od malignih bolesti, roditelji udovci i roditelji djeteta bez upisanog drugog roditelja, osobe s invaliditetom, žrtve trgovanja ljudima, žrtve obiteljskog nasilja, azilant i stranac pod supsidijarnom, odnosno privremenom zaštitom kao i članovi njegove obitelji, liječeni ovisnici o drogama, povratnici s odsluženja zatvorske kazne unazad 6 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva, osobe uključene u probaciju, pripadnici romske nacionalne manjine, beskućnici/e, hrvatski povratnici/useljenici iz hrvatskog iseljeništva, korisnici zajamčene minimalne naknade sukladno važećem Zakonu o socijalnoj skrbi , prijavljeni u Evidenciju, osobe prijavljene u Evidenciju dulje od 24 mjeseca.
3. Prijave se mogu podnijeti poštom, elektroničkom poštom (tatjana.nemet@pakrac.hr) ili osobno na adresu: Grad Pakrac, Trg bana J. Jelačića 18, 34550 Pakrac, sa naznakom „ZA JAVNE RADOVE“ najkasnije do 30. travnja 2022.g.
Gradonačelnica:
Anamarija Blažević, bacc.admin.publ.